tirsdag den 21. august 2012

Slået på målstregen...


Måske du husker, at jeg en gang strikkede en cykel?



Siden den dag har jeg fået utroligt mange kommentarer med på vejen.
I S-toget. På gaden. Ved cykelparkeringen på skolen. Udenfor butikscenteret...
Hvor jeg end har min cykel med hen, er der altid en eller anden, der liiiiiige skal mærke eller kommentere. Det er faktisk lidt morsomt, at så lille en indsats kan give så meget feedback.

Men i virkeligheden er den jo slet ikke så strikket, vel...  Hvis der var tale om en konkurrence, behøver vi vist ikke at kigge nærmere på noget målfoto...

Vi behøver blot at kaste et enkelt blik på den cykel, som holdt på gaden i Malmö.  Ejeren var ikke at se, men jeg gætter på, at hun var en flittig kunde i den lukkede garnbutik i Malmö.  Lukket garnbutik, fordi jeg og andre i hvert fald ikke har kunnet finde en eksisterende garnbutik i byen.


Og hvis du skulle være i tvivl...


...  ja, så har hun altså selv lavet den. 

;o)

3 kommentarer:

  1. Hold da så lige op! :-) Meget har jeg set, men det er dog det vildeste!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg tabte altså også underkæben en lille smule ;o)

      Slet
  2. Nej, hvor er den cool!

    Når min cykel engang er gammel og grim og rusten... Jeg kunne jo starte med et par cykeltasker... ;)

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz