lørdag den 15. oktober 2011

Hvis nogen er synske, så...

Argh...


Så har jeg pakket alt ned til ungerne, som skal tilbringe efterårsferien hos Mormor og Morfar i det høje Nord - og mangler selvfølgelig kun at pakke det garn, som jeg skal bruge som adspredelse under dagens og morgendagens i alt 11 timer (+ DSB-tillæg...) i toget frem og tilbage.
Og så kan jeg ikke finde min garnvinde...



Det er jo ikke ligefrem den mindste lille strikkedims i verden...  

Og hvad Søren finder jeg så lige i sidste øjeblik på at strikke i stedet for det jeg havde planlagt?

 Argh...

3 kommentarer:

  1. altså jeg nægter at tro at du ikke har noget strikketøj liggende du kan gøre færdigt eller har garn til at starte på noget nyt spændende, men måske jeg tager fejl. ;))
    god tur nord på

    SvarSlet
  2. God tur herop!
    Der må sgu da være et par arme i toget, som kan gøre det ud for den garnvinde, som åbenbart ikke vil med på ferie :)

    SvarSlet
  3. Jeg holder med Louise! Der sidder alligevel altid en og sover (og savler), så hvis du arrangerer personens arme med lidt gefühl, så vågner han/hun ikke, og du kan strikke! Win-win? Det tror jeg nok!

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz