onsdag den 21. september 2011

Pompourri Rug

Forleden faldt jeg over et billede af noget, som jeg fik lyst til at prøve sammen med ungerne...


Det er et Pompourri rug - og på bloggen Maize Hutton kan du finde instruktionerne til, hvordan du laver det. Det er også der, jeg har lånt billedet.

Tror lige, at det bliver vores efterårsferie-projekt...  Det kræver vel kun en halv million pom-pom'er at lave et tæppe der er stort nok til at ligge under sofabordet...  ;o) 
Og så har jeg med garanti ikke for meget garn på lager længere. Fantastisk stash-buster-projekt!

:o)

7 kommentarer:

  1. sikke en god ide, tror da at jeg vil prøve at lave sådan et tæppe sammen med ungerne også

    SvarSlet
  2. Og så har jeg bestilt pom-pom makers hjem fra England via sewandso. De koster langt mindre end i de danske butikker. Bare lige et lille fif, hvis I ikke orker den gamle metode med to papskiver ;o)

    ~ Karina

    SvarSlet
  3. Det vil helt sikkert være lækkert for tæerne og guf for min kat.
    Glæder mig til at se dit resultat.

    SvarSlet
  4. Jeg ser det for mig i afstemte farver... Superfin ide :)

    SvarSlet
  5. Skaegt, og saa faar du en rigtig god undskyldning til at fylde lageret op hihi.

    SvarSlet
  6. Hejsa
    Har nomineret dig til en blog-award. Er ikke sikker på at jeg har gjort det rigtigt, men jeg krydser fingre. :O)
    http://lotteriets-tanker.blogspot.com/2011/09/blog-award.html

    Lotte :O)

    SvarSlet
  7. Det ser ellers sjovt ud, men jeg må springe over...for med to killinger i huset (hvoraf den ene kan være noget af en bisse) så ville det ikke holde meget mere end 5 minutter ;o)

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz