lørdag den 26. februar 2011

Kansas gone bye-bye

Jeg vågnede tidligt - meget tidligt - og lå og spekulerede.

Ikke over Verdenssituationen. Ikke over jordskælvsofrene i New Zealand. Ikke over arbejdsløshed eller Dagpengelands krav - eller nogle af alle de andre ting, man jeg nogengange kan ligge vågen og spekulere over.

Nej...  det var noget helt, helt andet, der spøgte rundt i min hjerne og til sidst fik mig til at stå op...

... og lægge stofstrimler på gulvet som det første. Før morgenkaffen og morgenmaden (så lige om lidt er jeg en  lavt-blodsukker DRAGE!  Stakkels familie og andre, der måtte komme i nærheden...)

Ahrg...  Ind imellem er spekulationer og grublerier grundløse...  Men andre gange har man så evigt ret i sine bekymringer...

Symmetri gone bye-bye!  

(Kansas-citatet stammer fra en af mine yndlingsfilm:  The Matrix.)

4 x 4 var jo symmetrisk

 - og det vil 6 x 6 blocks også være...
Så nu går jeg da bare lige i gang med at lave 11 blocks mere.  Så jeg ikke skal ligge søvnløs over det...

- og nu over til noget morgenmad!

;o)

2 kommentarer:

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz