onsdag den 26. januar 2011

Hvad kan man bruge en dobbeltseng til?

Nej... dette er ikke et småsjofelt indlæg...  Beklager!

Det er vores gæsteseng, der er forvandlet til akupunktur-briks i øjeblikket. Det ville trods alt nok være at tage min strikkedille lidt for vidt, hvis jeg insisterede på at Gemalen skulle opgive sin nattesøvn til fordel for et tørrende sjal...

Måske bare en lille smule...

;o)


2 meter og 40 er mit nye "vingefang" - og det er 90 cm. fra midt bag til spids.

Det' li'godt stort...   Og så fandt jeg ud af, hvad jeg også kan bruge vores gæsteseng til.  Må hellere være meget grundig, når jeg fjerner nålene...

:o)

10 kommentarer:

  1. Hold fast, hvor er den flot! Dejlig størrelse også, du får mig helt til at stå på hovedet i garnlageret :)

    SvarSlet
  2. Det er rigtig flot :)
    He he, mon manden snupper en nat på sofaen til fordel for et sjal - næh, det er må være endnu en begrundelse for at have gæsteværelse!

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare super lækkert - det stod allerede på min "to-do" liste, men nu er det lige røget langt højere op ;)

    SvarSlet
  4. Når bare hovederne vender opad, klarer gæsterne nok en omgang med nåle.. eller noget.

    Der er altså noget med kæmpesjaler til varme og hygge eller bare at blive pakket godt ind.

    Det er ikke mange dage siden, du sad med en lillebitte trekant, og hvor er det bare blevet lækkert :)

    SvarSlet
  5. Å, eg må berre sikle:) Dette er nydeleg! Og såååå stort! Eg er så heldig at eg har ei stor seng tilgjengeleg her i huset også, og ein gong fann ei av jentene ei nål eg hadde gløymt.... Det gjekk bra;)

    SvarSlet
  6. Det er simpelthen flot, imponerende arbejde.

    SvarSlet
  7. Det var dog et helt utroligt bemærkelsesværdigt smukt sjal! Hvor er du go'!!!

    SvarSlet
  8. Det li´godt flot!

    SvarSlet
  9. Det er blevet utrolig flot - dejlig stort og sikkert meget lækkert blødt!
    Jeg bruger også vores gæsteseng, når der skal spændes sjaler op...

    SvarSlet
  10. Gæstesenge er praktiske, men ellers kan legegulve (sådan nogle tykke skumgummiplader) også bruges for at undgå mandens brok over nåle i ægtesengen ;)
    Sjalet er vildt flot og STORT! Tillykke med det - det passe nok meget godt til at lune i denne kølige tid ;)

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz