torsdag den 4. november 2010

Hattedamer


Jeg har købt to billetter i Sommerfuglen - til et foredrag med Vivian Høxbro.

WHAT?


Hm... well... tænkte at det da kunne være interessant. Og foredraget med Anette Danielsen var udsolgt. Og jeg vil altså ikke betale så mange penge som Hanne Falkenberg forlanger for sine kits. Og et eller andet skal der jo ske her i det mørke efterår...
Så... Vivian Høxbro. Festligt og farverigt. Og måske bliver min veninde Kath og jeg de to eneste fra vores alderssegment - og måske bliver vi de to eneste uden hat.

Jeg har i hvert fald ikke hørt om andre i Bloglandia, som skal til foredrag i aften. Men måske er I derude - og tror ligesom jeg, at det kun er ældre hattedamer, der kommer???

Eller måske skulle jeg gå på jagt efter en hat, som jeg kan smugle op af tasken, hvis vi stikker for meget ud i selskabet.


Billederne er lånt her på Vivians Høxbros hjemmeside - hvor du også kan se mange flere af hendes modeller.

3 kommentarer:

  1. Med eller uden hat -
    rigtig god fornøjelse!

    Det er jo altid hyggeligt at blive luftet lidt...

    SvarSlet
  2. God fornøjelse!
    Det store vingesjal i skyggestrik er mit absolutte yndlingssjal.

    SvarSlet
  3. Jeg tror bestemt ikke det kun er hattedamer der kommer i aften. Jeg ville også gerne have været med, men bor i Jylland. Vivian Høxbro laver nogen super flotte ting der kan bruges af alle aldre - ung som gammel hvis du spørger mig.

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz