onsdag den 10. november 2010

For 380,- "Ingenting"

For vi skulle jo ikke have noget, da vi "kom til" at gå ind i Søstrene Grene i dag...

... men blev (selvfølgelig!) lokket til at fylde kurven alligevel.

For hvem kan dog stå for julepynt, når det er så lækkert som dette?
Ikke Frau Putz i hvert fald.



Det var så ikke engang det eneste julepynt der "faldt ned i kurven" til silkepapiret, teen, elastikkerne, kagedåsen, muffinsformene (ja, ja. De havde endnu en variant jeg ikke havde købt sidst) og de "NUTTEDE" servietter med hesteføl på... (Emilie var jo med, som I nok kan "høre") - men fordi det trods alt stadig kun er november, vil jeg skåne jer for billeder af resten af julehejset.

Husets Tween på 8 er bestemt ikke nogen ukritisk forbruger. Ikke når det kommer til vinterstøvler i hvert fald. Efter at have vandret frem og tilbage og frem og tilbage imellem to skobutikker i Rødovre Centrum opgav vi - og udsatte det til senere, hvilket så var i dag.
Så vi tog på Shopping på Fisketorvet, hvor hun med det samme valgte et par støvler... som hun allerede havde prøvet (og disset) i Rødovre Centrum i sidste uge. Hm...
Heureka...
;o)

4 kommentarer:

  1. Kom du bare med julepynten. Jeg er klar !!! Til december kan jeg nok ikke tåle at se mere.

    SvarSlet
  2. Stoevlevalg tja, de har jo deres meniger de "store" hrmmmm. Bare vent, det bliver endnu vaerre hihi. Jeg siger ogsaa bare kom med julepynten mens vi endnu kan taale at se det hihi.

    SvarSlet
  3. Så fine muffins :) På jakt etter sånne jeg også :)

    Klem Anette :)

    SvarSlet
  4. Jeg ville da gerne have set alle dine juleindkøb, jeg må vist en tur forbi Søstrene :)
    Knus

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz