søndag den 31. oktober 2010

En er for lille og en er for stor...

Den gamle schlager kører rundt i hovedet på mig - og det skyldes måske, at den passer ganske godt på den "situation" jeg er ude i med mit hueprojekt...

Billedkvaliteten er ikke fantastisk, men I får vist alligevel et indtryk af størrelserne på de huer jeg indtil nu har strikket til Herr Putz, som har samme størrelse hoved som Frau Putz.

Hm...
Første forsøg var med 120 masker...


Muah-ha-ha... (Nyt profilbillede, måske?)
Andet forsøg var derfor øget til 140 masker...


- mon ikke jeg skal forsøge mig med 130 masker næste gang?

Tredje gang und alles. Was man nicht für seine Bruder stricken werden gewesen worden...
Pölse-Deutsch ist so schön.
;o)

10 kommentarer:

  1. Alle gode gange tre :)

    Den er rigtig lækker den hue.. du må udkomme med et mønster..

    SvarSlet
  2. Det er stadig en lækker hue,- nogen hoveder må den da passe:)

    SvarSlet
  3. Hahahaha!
    Hvor illustrativt!
    Glæder mig til at se 130'eren :-)

    SvarSlet
  4. Øv bøv! Det er en super fed model du der har hittet på, tænk at du allerede har strikket to størrelser ud af tre så har du jo næsten en opskrift i flere størrelser klar til salg/deling. Glasset er halvt fyldt og alt det dersens... ;o)
    Tak for din mail forresten, jeg satte i et lettelsens suk. :o) Giv dig god tid, jeg er sikker på at hvad du end finder på så er det hele ventetiden værd. :o) :o) :o)

    SvarSlet
  5. Hold nu op... det var mandages bedste grin! Tusinde tak for det - og jo, 130 masker næste gang ;-)

    SvarSlet
  6. Godt du har god tid nu, kære Putz :-)

    Jeg glæder mig helt vildt til at få min hue - den er så feeeeeeeeeeed!!

    Kh
    HP

    SvarSlet
  7. Ja-ja... men helt UNIKA er den jo ikke længere...
    Ser for mig juleaften med årets familiegudstjeneste med 3 x Putzhuer på rad og række :D

    SvarSlet
  8. Saa glaeder jeg mig til at se 130'eren. Det bliver jo en hel trip trap traesko.

    SvarSlet
  9. Hihi. Hvor er det dog nogle sjove billeder. Huen er fed. Og ja, så har du allerede lavet test af alle str.
    Ellers må du lave dig en lille biks med perler og putz-huer :-)

    SvarSlet
  10. Sehr ' schönes ' deutsch :-) :-) :-) . Gruß aus Tyskland . Frau Ettner

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz