mandag den 6. september 2010

Nææ-æh, hvor er de fine...

... eller noget.


Frau Putz - Perle Putz også kaldet - lavede SELVFØLGELIG perler til sin bror, Herr Putz, da han havde fødselsdag. Mest for at bevise, at mænd altså også godt kan bruge perler - og at perler kan bruges til andet end smykker. I dette tilfælde en nøglering med ret små perler.




De var nu nok mest ment som en joke til en person, som absolut ikke ønskede sig perler (Hvordan kan man ikke ønske sig perler, når man er i familie med Perle Putz?) - men jeg fik da øvet mig i at tegne/skrive rimeligt læseligt med såkaldte "stringers" - meget tynde glasstænger. En glasteknik jeg bestemt ikke mestrer nær så godt, som jeg gerne ville, men man bliver vel kun bedre ved at øve sig.


Gad vide, hvad han ønsker sig næste gang?

;o)

4 kommentarer:

  1. Det der blå og brune ser ret godt ud sammen.. jeg er altså ret imponeret :)

    SvarSlet
  2. Jeg synes også at de er flotte!!!

    SvarSlet
  3. Eller gad vide, hvad han IKKE ønsker sig næste gang :)

    (Jeg synes også, de er enormt flotte. Du er blevet god, Perle.)

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne være i familie med Perle Putz, når man får såsan nogle skønne gaver.

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz