mandag den 13. september 2010

I lost my marbles

Hm... Marmor- eller glaskugler er det nu ikke jeg fattes - men næsten.

I dag var jeg nemlig i Panduro for at købe "dims" til smykker. Udvalget i min lokale Panduro levede desværre ikke helt op til forventningerne ("Vi er ved at flytte om på smykketingene", lød forklaringen) - så jeg fik ikke alt det jeg havde planlagt.

Nå... men vel hjemme igen skulle det jo afprøves - om mine glasperler kunne trylles om til smykker.

Meeeen... Hvor er så perlerne? Mine to lynlåsposer med perler...

Verschwunden. Pist.

Håber sandelig jeg finder dem, for ellers får jeg godtnok en anelse travlt med at perle til Tantens fødselsdag om 12 dage...

Tror lige jeg sætter ind med et commando-raid.

:o/

1 kommentar:

  1. Har du kigget i køleskabet?
    Håber, de er dukket op!
    God tirsdag.

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz