onsdag den 26. maj 2010

Fåååårk....

Så så man lige mig...

Med havehandsker og planteskovl... på et tidspunkt, hvor jeg burde være på vej på arbejde.

Desperat søgende...

Jeg endte på knæ i jordbærbedet, hvor jeg fik gravet en stor, blomstrende jordbærplante op og moset den ned i en kæmpestor plasticpotte.


Den blev i al hast fragtet til børnehaven, hvor Andreas og "Store Plantedag" ventede...

Han gik fra stor skuffelse til stor glæde - og så var morgenen alligevel reddet.


(Måske vi skulle blive lidt bedre til at få læst på de informationssedler, der bliver hængt op i børnehaven...)


;o)

7 kommentarer:

  1. Godt reddet....
    Håber det bliver en god dag.

    SvarSlet
  2. Ja det kunne godt være at de sedler skulle studeres lidt nærmere :) men du nåede det da og det endna med en flot plante
    Knus

    SvarSlet
  3. Nød lærer nøgen kvinde at spinde :-)


    Godt reddet lige på målstregen.

    KH Maria.

    Ps: jeg er altså også en klovn til at få læst sedler.

    SvarSlet
  4. Skønt syn.m Og du nåede det jo...

    SvarSlet
  5. Av, det er ikke kun mig hehe.
    Godt gaaet = glad dreng. Fedt.

    SvarSlet
  6. Du ER jo en supermom så selvfølgelig fiksede du det problem i en ruf hihi.

    Jeg har givet dig en award og du kan se den på min side.

    Kh Henriette :))

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz