lørdag den 15. maj 2010

Afsløring - Mikro-Makro

Langt de fleste bud i denne lille Mikro-Makro konkurrence gik på noget spiseligt. Kager og brød...
Jeg fik selv øje på noget chokolade-is-noget, da jeg kiggede på billedet ;o)



Aber nein!



Fotograferet sekunder før den mødte sin skæbne!


Det var der ingen der gættede - så der var desværre ingen vinder i denne omgang. Tak fordi I gad gætte med - og måske kommer vi tilbage til flere konkurrencer med Makro-indstilling på kameraet her på bloggen.

;o)

3 kommentarer:

  1. Hahaha! Nej, det havde jeg ikke gættet.

    Tror jeg vil på jagt efter sådanne detaljer og lave gætte konkurrencer med mit nye kamera... Kan man ikke lave dem for sjov? Altså med uden præmier, men bare en leg??

    Nu skyder jeg den i gang og vil prøve at gøre det til en leg, der sendes videre til den, der vinder/ de der vinder :)

    KH Mette

    SvarSlet
  2. Hrmpffff
    Er nu ikke helt sikker på at jeg ikke havde ret....
    :0(

    SvarSlet
  3. Åååå, det hadde eg ikkje sjanse til å gjette! Men så har eg aldri budd i samme hus som ein slik...

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz