onsdag den 14. april 2010

Skal der være fest, så lad der være fest!

I morgen skal vi til klassefest i 1.A. - og hver familie skal medbringe en ret til en fælles buffet.

Mit udgangspunkt var frikadeller og noget godt brød - men så fik jeg pludselig en idé om at sætte kødet på spid i stedet, for det vil sikkert være et hit blandt sådan en flok unger på 6-8 år - og en del mere festligt end almindelige frikadeller.

Som tænkt så gjort - og mens brødet hævede, kastede jeg mig ud i en enormt mængde fars og en flok grillspyd af træ. Tidskrævende i forhold til frikadeller, det indrømmer jeg gerne - men også en del sjovere.


Aftensmaden i Familien Putz blev i dag et simpelt men yderst velsmagende måltid bestående af frikadellespyd, friskbagt madbrød, broccoli og de sidste af de ovntørrede cherrytomater fra sidste sommer.

3 kommentarer:

  1. Sikke en fest! God idé med spyddene.

    SvarSlet
  2. Uhm, det ser lækkert ud. Det skal nok være populært.

    SvarSlet
  3. Det ser skønt ud :)

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz