torsdag den 11. marts 2010

Jamen, jeg kom bare liiiiiige til det...


Jeg har taget en flex-fridag. På sådan en helt almindelig torsdag.

Sikke en luksus.

Ikke fordi jeg kan få lov til at sove længe, for Andreas vågner selvfølgelig stadig før vækkeuret ringer - og Emilie skal jo stadig i skole til tiden...
... mere fordi sådan en ikke-planlagt fridag kan bruges til så meget... eller ingenting.

Her stod jeg så med en hel dag på hånden - og hvad søren fylder man lige sådan en med?

Drak liiiiiige en kop kaffe mere...

Ryddede liiiiige lidt op...

Kom liiiiiige til at bage Chai-The muffins... i nye knaldfarvede muffinsforme...

... og dem synes ungerne nok ikke smager så godt... måske jeg liiiiige skulle bage nogle med chokolade og appelsinsaft også...


Nu må jeg vist hellere liiiiiige finde på noget mere "sundt" at fylde resten af dagen med...

;o)

2 kommentarer:

  1. chai-te muffins - den opskrift er jeg nødt til at have....det lyder finurligt!

    SvarSlet
  2. Tænk, jeg synes det lyder, som om du bare skal fortsætte i samme rille...

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz