søndag den 14. februar 2010

Sweet Valentine


Kære Frau Putz


Please Be My Valentine...


Kærlig hilsen

Frau Putz




Ja, ja... Jeg er efterhånden holdt (næsten) op med at håbe på Gemalen udi de fænomener, som KUNNE involvere blomster eller chokolade...

Så i år har jeg selv købt mig en gave. En hjertelanterne. Fundet i en butik meget længere mod nord, end jeg har givet indtryk af på bloggen...

;o)

Jeg har nemlig udgivet den sidste uges indlæg vha. "planlagt udgivelsestidspunkt" - for jeg har slet ikke været hjemme. Af hensyn til risikoen for indbrud (?) annoncerer jeg ikke ligefrem afrejsetidspunkt... så nu er vi hjemme igen efter en skøn, skøn uge i Telemarken, Norge. Jeg vender tilbage til turen senere.

Lige nu har jeg tændt et duftlys med navnet "Relax" - og det er lige præcis det jeg trænger til.

En afslappende tur rundt på besøg hos alle mine venner i Bloglandia. Jeg har savnet jer.

På gensyn!

3 kommentarer:

  1. Telemarken! Skitur! WAUW. Og velkommen hjem :)

    Klem fra
    Mette

    SvarSlet
  2. Velkommen hjem igen :-)
    Så længe han (næsten uden hints) kan huske din fødseldag og bryllupsdag, så er det vel ikke helt skidt fat...
    -Men jeg kan da godt forstå, hvis du efterhånden synes, at han ikke længere kan leve højt på den buket perlehyacinter, han plukkede til dig for mange år siden :-)
    Sød lanterne i øvrigt.
    Knus og alt det der

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz