lørdag den 20. februar 2010

Et glimt

Her er et lille glimt af det projekt vi har brugt hele lørdag eftermiddag på...


Hvis du læste mit tidligere indlæg om soveværelset vil du kunne se, at vi da trods alt er nået et stykke vej - og jeg kan da helt klart se lys for enden.

Nu har jeg bare ikke nogen deadline for projekt soveværelse længere. Det gør helt klart også "tidsplanen" lettere at følge...
;o)

Jeg håber I andre ikke har helt så ondt i gluteus maximus som Frau Putz. Det er altså en temmelig uvandt stilling man står i, når man vasker, tørrer, vasker og tørrer klinker, uden at kunne ligge på knæ...

Måske man skulle gøre det lidt oftere. En meget praktisk udgave af Charlotte Bircow...

1 kommentar:

  1. Avvvs! Til gengæld havde jeg lidt trætte arme i går efter at slæbe gipsplader, ikke så nemt med korte arme som mine.
    Men det bliver fint jeres soveværelse!

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz