onsdag den 13. januar 2010

Flere Monkeys


Så er der flere Monkeys på "færdig-listen". Jeg har nemlig strikket sorte Monkeys til min søde kollega S.

Det var noget med 2 par jeans, som Frau Putz havde lovet at sætte nye trykknapper i... og glemte i en pose i syrummet... i så tilpas lang tid (læs: 1 år!) - at kollegaens knægt var vokset ud af dem...

Hvilket så kom Andreas til gode, for han kan nemlig passe dem nu...
Det var ikke med vilje!
- og nej! De har stadig ikke fået nye trykknapper ;o)

Til gengæld har min dårlige samvittighed fået en lidt anden kulør med disse sorte sokker - som altså er ØNSKET i sort, for jeg strikker jo sædvanligvis i noget mere kulørte garner, særligt til sokker.


Igen er det mønsteret Monkey - som også er det mønster sokkerne i min uendeligt populære giveaway er planlagt strikket efter. Hold op, hvor er der mange, der gerne vil have varmet fusserne! Du kan dog stadig nå at være med lige her. Vinderen trækkes på fredag!

For en anden kollega har jeg strikket ragsokker i noget selvstribende garn, som hendes datter har valgt. Herligt med lidt tidsfordriv i kaffepauserne på jobbet.


Men nu vil jeg hellige mig Folkloren, som jeg har kastet mig over, straks garnet kom med posten.

Herligt med så mange farver her i denne


u.e.n.d.e.l.i.g.t.



l.a.n.g.e.


og


m.ø.r.k.e.


januar måned
Ha' en fantastisk onsdag aften!

3 kommentarer:

  1. Nøj hvor er de lækre, ville ønske jeg kunne strikke sådan et mønster.
    Jeg har nok bare ikke tålmodigheden til det. Men smukke er de.

    SvarSlet
  2. Det må være skønt at være din kollega !!! Sikke mange lækre ting og sager du fremstiller til dem :0)
    Særligt dine strømper er lækre, men jeg tror også at du vil kunne strikke nogle lækre puls-varmere.

    SvarSlet
  3. Sikke lækre strømper!

    Mange hilsner fra Eva

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz