fredag den 11. december 2009

Penge

Hvis du skulle have problemer med underskud på din bankbog...
Så er her en mulig forklaring - eller løsning...


Jeg tror da liiiige, at vi flytter til Vestjylland!

Så har vi sikkert også råd til lommepenge til husmoderen...

Jeg kan spise en kage dagligt for kun 91,25 om året. Og vi kan spise på restaurant en gang om ugen...

(Når jeg finder den tidsmaskine, jeg tydeligvis har forlagt!)
Man kunne selvfølgelig også bare putte lidt i den fede gris - i stedet for selv at blive den fede gris af al den kage...

Igen: frou-frou sælger disse fine plancher med løsningen på mange af nutidens problemer

:o)

1 kommentar:

  1. Herligt med lidt gode råd. Vil straks gå ind og lede efter MIN tidsmaskine... Så skulle alle mine kvaler snart være ude af verden!

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz