mandag den 14. december 2009

Muffinsdronningen


Der er en enkelt person - eller to... der mener, at Frau Putz bager mange muffins.

Gad vide, om der ikke var en vis bagtanke med den gave, jeg modtog fra min kollega "lille a" ???


Nu er der da VIRKELIG en undskyldning for at kaste sig over muffinsformene!
Man er jo nødt til at bage disse (OK! nogle af dem) for at kunne anmelde bogen på behørig vis...

Første forsøg var "Rocky Road Chokolademuffins", som blev... skal vi sige "lidt underlige"...
Billedet øverst i indlægget viser dem, da de lige kom ud af ovnen...
Men det er jo en kendt sag: Udseende kan snyde...

De små stykker marchmellow, der skulle i dejen, svulmede op til uhørt størrelse under bagningen, for derefter at kollapse og forsvinde... erstattet af store, klistrede hulrum inde i kagerne.
Hm...

Må dog nok liiiiige forsøge mig med nogle af 99 andre opskrifter, før jeg udtaler mig om kagebogen som sådan...


Tusind tak, lille a. Ærgerligt du har ferie de næste 3 uger, hva' ?????

The Cupcakequeen is back. Gud bevare Muffins!

:o)

2 kommentarer:

  1. Det er da et vink med en vognstang, hva'?

    Skøn bog at gå på opdagelse i.

    SvarSlet
  2. Glæder mig at se at bogen kan bruges :o)
    Og der var ingen bagtanker,- blot et stort tak for din hjælp !!

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz