søndag den 27. december 2009

Julen 2009 går på hæld

Sådan reagerede Emilie da hun fik opfyldt sit højeste ønske igennem de sidste 2 år.



... og jo... Hun fik også et Build a Bear-spil til Nintendoen, så der var dømt "Verdens Bedste Mor og Far" resten af juleferien.

;o)

Det var dog ikke den eneste gave som vakte begejstring... Der var rigtigt mange, som fik jublen og gymnastiske udfoldelser med på vejen.


Sikke nogle fjollede unger.

Frau Putz fik skam også en hel masse dejlige julegaver (selv om jeg var lidt mere "voksent afdæmpet" i min begejstring) - og den eftertragtede tepotte som fik mig til at genindføre julegaver blandt søskende var skam også iblandt.

Gemalen havde skam været både på inder-nettet og i "Sommerfuglen" for at finde gaver til konen - og jeg føler mig meget velbegavet lige nu med både garnvinde og strikke/hæklebog. Herligt med en mand, som forstår konens hobbysysler - bare nogenlunde.


Ungerne fik et par julegaver, som skal byttes (Mange pakker små gør en Wii) - og jeg er næsten (men altså også kun næsten) glad for, at jeg skal på arbejde igen i morgen, så det ikke er mig, der skal stå i kø ude i Toys R Us sammen med en trizillion andre børn og forældre, som skal have byttet gaver.

Men... det bliver sjovt at prøve sådan en Wii hjemme (for nedrullede gardiner) hvor man godt tør at se lidt fjollet ud.

;o)

En dejlig juleferie er snart slut. Pirater og en kop te i sofaen er det eneste der er tilbage. Godt det er en kort uge, for jeg kunne godt vænne mig til dette feriemodus...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz