onsdag den 11. november 2009

Er det en Rappedikke, der har smittet mig?

Jeg har egentlig aldrig applikeret særlig meget... En enkelt vest til Emilie med hendes navn bagpå og... ja, det var vist det... I nyere tid i hvert fald.

Men nu... Jeg tror, jeg er blevet smittet af Rappedikke, som applikerer på alt muligt børne-kluns, og det ser jo fint ud.


Først var der Andreas' "Puff-bukser" - og så ville Emilie også have "noget" på sine bukser.
Efter en lille tur på nettet fandt vi frem til denne "Diddl"-bjørn, som bare var så NUTTET at den da måtte på bukserne. (Omend i en lidt mere smilende udgave...)


Ja-ja, da... Så til syklubmøde i går tegnede, klippede og klistrede jeg - og i dag før og under aftensmadens tilblivelse (Herligt med ovnretter, som giver pausetid, mens de passer sig selv!) fik jeg syet den færdig.

Det er sgu skægt! - og ikke spor svært.


Og jeg trodser lige Jante og siger, at jeg altså synes, at han er blevet rigtigt fin.

Så det er egentlig ganske OK at være blevet smittet af Christina!

3 kommentarer:

  1. Den er da super sød! Jeg håber vi får at se hvad den sidder på:-)

    SvarSlet
  2. Jeg synes du er rigtig dygtig! Godt bjørnen fik smil på :o)

    SvarSlet
  3. Hey - det er fedt at applikere. Om det smitter - det håber jeg altså.. jeg er afhængig af mine stofrester... Tak for kompliment :-)
    Knus fra C

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz