lørdag den 5. september 2009

Tup-Tup

Frau Putz har været til sit første Tupperware-party ever.


Totalt ukendt er Tupperware dog ikke for mig - for min mor har været til mange parties (og er hver gang blevet "lokket") - og jeg har skam også arvet nogle af min mormors Tupperwarebokse. Det holder længe...

Det endte med at blive en DYR omgang - for jeg blev jo selvfølgelig lokket. Akkurat som min mor. Jeg kom også til at købe andet end det jeg i forvejen havde sat X ved i kataloget. Finanskrise eller ej...

Så nu går jeg bare og glæder mig til det kommer.



Så jeg kan lave whiskeysauce i mikrobølgeovnen og servere det i den fine, røde kande... Prøve min nye fløde-sprøjte-pose med udskiftelige tyller... Sætte låg på min fine lagkage, før den ryger i køleskabet... Hælde hjemmelavet saft i min saftevandskande... Putte småkager i små dåser...

og så vil jeg pakke et par af de julegaver ind, som allerede nu er i hus...

I år vil jeg nemlig være i RIGTIGT GOD TID med julegaverne... Så der bliver tid til at bage småkager... :o)

1 kommentar:

  1. Det ser da ud til at være en rigtig god høst.
    Ked af at jeg ikke kunne være der!
    Ses imorgen.

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz