søndag den 19. juli 2009

Slut, pr..

... finale, dut !


Så er det endegyldigt forbi...


... med Frau Putz' ferie.


Men sikke da også en forrygende ferie!


Først var der nogle dage i Nordjylland med besøg hos Frau Putz' familie i barndomsbyen - med kælderloppemarked, tur til Lønstrup og Rubjerg Knude samt Fårup Sommerland...





Så nogle dage hjemme - først med børn og senere uden.
Da ungerne var på ferie hos Farmor og Farfar malede Frau Putz og Gemalen raftehegn, og vi er da halvvejs nu, hvilket jeg ikke havde regnet med før ferien, for raftehegnsmaling stod slet ikke på programmet.




Der er også blevet ordnet have - og den sidste uge af ferien drog hele familien på et 5-dages-ophold på Orø Kro. Fantastisk afslappende ferieophold, som jeg vender tilbage til her på bloggen - lige om lidt...


Vi har spist jordbær - og drukket jordbær "Smutti" i litervis





- og så mange kirsebær fra haven, at Frau Putz måtte sande, at man KAN få ondt i maven af for mange...



Billedet her er fra juni, mens de kun var på vej til at blive modne. Længere plejer vi nemlig ikke at have kirsebær, for solsorten ELSKER kirsebær lige så meget som os. I år har vi dog fået en stor del for os selv, for Darcy og Lizzy forstår at sætte sig i respekt hos de fjerklædte...

Vejret har været fantastisk...

Ind imellem lidt for fantastisk varmt!
Men jeg klager skam ikke (ret meget!)...
Stønner blot ved tanken om at skulle tilbage på kontoret i morgen. Jeg håber (næsten!), at aftenens regnvejr kunne fortsætte hele dagen i morgen, så det ikke føles helt så slemt at skulle sidde indendørs det meste af dagen.
Hvis der nogen sinde kommer et parti, hvis politiske målsætning er at give alle danskere fri i 8 uger hver sommer - så får de helt sikkert min stemme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz