fredag den 3. april 2009

Endelig, endelig, endelig...

ENDELIG... fik jeg hentet pakken med goodies fra USA... Nåede lige præcis ikke på posthuset i går, og måtte derfor vente endnu en laaaang dag...

... og så er det ikke let at fotografere farverne i den skarpe forårssol, der ENDELIG er dukket op...


Jeg kan nu godt se, at jeg har købt RIGELIGT med lilla nuancer, så måske jeg bliver nødt til at lære at gå i lilla selv... Ellers drukner Emilie vist i sweaters, huer og halstørklæder...
Blev lidt overrasket over, at jeg ud over told/moms også skulle betale importgebyr... Så jeg i stedet for de 300,- forventede moms-kroner måtte slippe 541,- kroner oven i prisen for selve garnet. Det er næsten 50% ekstra oven i garnets pris... ØV!
Nå... men glæden over farverne kan de ikke tage fra mig. De er endnu mere fantastiske end på de overbelyste, solbeskinnede billeder herover. Samlet udgift i gennemsnit 62,- pr. bundt á 100 g. (heriblandt de 3 multifarvede bundter, som var lidt dyrere)... det er vel stadig rimeligt...
ENDELIG... blev det også dagen, hvor kattene kom med udendørs for første gang...
Her er det Lizzy, der står lidt ængsteligt øverst på trappen...
... men senere var hun den mest modige, og udforskede store dele af både bag- og forhaven...

... mens Darcy var lidt mere ængsteligt tilbageholdende.

... og ENDELIG blev det dagen, hvor jeg fik påskeferie.
Åh, hvor skal jeg nyde de næste 10 dage...
Jeg må nok hellere lave en SKAL-FØLGES-STRENGT to do-liste, for ellers ender jeg bare i sofaen med strikkepinde og garn hele ferien... og der er jo også en del "mere fornuftige" ting, al denne frihed kan bruges til :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz