onsdag den 25. marts 2009

International Vaffel Dag


I dag - d. 25. marts - er International Vaffel Dag. Fantastisk koncept :o)


Frau Putz ELSKER vafler - med flødeskum og brombærmarmelade.

Sådan! Intet over og intet ved siden af.


Men... til min gru gik det op for mig, at der ikke er et eneste indlæg om vafler i Familien Putz på min blog...

... og tro mig, det er IKKE fordi vi ikke har spist vafler siden jeg startede med at blogge...

Måske skyldes det snarere, at jeg har så travlt med at NYDE vaflerne, at jeg slet ikke har tid til at tage billeder af dem, før de alle er spist...

Nå... men når jeg kommer hjem fra arbejde i dag... Så skal vi have vafler...

Og jeg skal prøve at tage et billede af dem - før det er for sent!


Indtil da må I nyde disse billeder, som jeg har fundet på nettet.


:o)

1 kommentar:

  1. Ååååååå, no fekk eg lyst på vafler! Kanskje eg må lage vafler i helga, i alle fall:)

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz