onsdag den 11. februar 2009

Svømmehud

Da Familien Putz skulle på ferie havde gemalen selvfølgelig taget det rette udstyr med...
Hvem kan tage på vinterferie i Norge uden komplet snorkeludstyr???

Nåh ja... Men i svømmehallen kom han på dybt vand - her er han dog "snuppet" uden dykkermaske og snorkel men med familiens mindste vandhund, Karoline. Denne lille stump ville - i modsætning til Andreas - nemlig meget gerne i vandet...

... og det samme galdt de to store tøser, Emilie og kusinen Cecilie, storesøster til Karoline.

De havde skam også udstyret i orden...
Sammen med ungerne og Gemalen var familiens sidste store vandhund, Frau Putz' lillesøster - og mor til de to søde tøser - Louise.
Hun slår mig sikkert ihjel for at have puttet hende på bloggen i badedragt, men jeg synes sgu hun er smuk!

Hvor de alle fik energien fra efter en hel dag på skibakken fatter jeg ikke helt. Jeg var ganske tilfreds med at holde mig på land sammen med Andreas. Bryder mig heller ikke meget om at få svømmehud imellem tæerne.

1 kommentar:

  1. Endnu engang super billeder.
    Og jeg synes også at din søster ser super godt ud i badedragt!

    Det er altid et hit med en tur i svømmehallen.'

    Kh Lise

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz