onsdag den 21. januar 2009

Tøj til dyr

Nogle mennesker tager en levende mini-hund, giver den latterligt tøj på og sløjfe i pandehåret og går rundt med den i en Gucci-taske - "for at fuldende billedet".
Hunden bliver det sidste pift på et perfekt outfit.

Stakkels hund! Hvor meget mon der bliver kælet for "bæltet" når shoppingturen er overstået?

(Jeg beklager, hvis jeg træder nogen over tæerne, men jeg bliver simpelthen så...)
Nå... men jeg har altså selv brugt noget af tiden de sidste dage på at designe en kollektion til hunde :o)

"Mille" fremviser her en drøm i lyserød, rød og hvid babyuld. Outfittet blev senere foræret væk til veninden "Josephine".











... og Max fremviser her sit nye trefarvede sæt...














og så skulle der selvfølgelig også strikkes trøje til "Waf"... Familiens Giraf.


















Det er nu godt med sådan en giraf, når man har fået skoldkopper...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz