onsdag den 7. januar 2009

På pindene igen

Frau Putz har halvt om halvt lovet sig selv ikke at købe mere garn før noget af lageret er brugt op - så jeg var i kælderen forleden...
Har nemlig fundet inspiration til et par projekter på Ravelry - og så skal man jo bruge garn.
Nå... men i en pose blev følgende UFO fundet...

Hjemmekomponeret norsk sweater, som sidst var på pindene for noget der minder om 8-9 ÅR siden... (Før vi fik hus og meget før vi fik børn)

Den blev så slæbt med op i stuen med henblik på "garn-genbrug" - men inden jeg nåede så langt... fortrød jeg.
Der mangler blot et par ærmer... og jeg fik pludselig lyst til i stedet at kaste mig ud i at færdiggøre denne UFO.
Så har jeg jo også en undskyldning for at shoppe lidt nyt garn. Senere.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare flot!!
    Super fede farver - den venter da bare på at blive færdig.

    SvarSlet
  2. Den ser kjempeflott ut! Denne må du gjøre ferdig.

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz