lørdag den 10. januar 2009

Gaveregn

Idag fik Frau Putz pakke fra Isabella Schmidt.
En sand gaveregn - til mig selv :o)
Det var et udsalg af julevarer, der lokkede - og blandt julevarerne var der indtil flere, som jeg mener sagtens kan bruges hele året.
Blandt andet dette fine fad, som nu er placeret i entreen (Hvor det sikkert indenfor få dage vil blive fyldt med ROD, som absolut ikke pynter... Rodet er der altid (!), men nu kan man måske tage fadet på armen og transportere det rundt i huset, mens det fordeles)

Der var også denne fine lanterne, som nu kan lyse lidt op i den mørke vinter hos familien Putz.

Denne fine æske med engelsk Fudge endte også i kurven. Frau Putz kunne ikke stå for det gamle look - og så er fudge jo ikke det værste :o)

På Frau Putz' ønskeseddel til jul stod hævekurve, men dem havde julemanden ikke kunnet finde. Så er det jo godt, at Frau Putz kan købe dem som en gave fra Svigermor og Svigerfar.
Jeg glæder mig til at forsøge at efterhæve brød i disse.

En af de rigtige julevarer, der endte i kurven var denne adventsstage.
I år fik Frau Putz nemlig ikke taget sig sammen/fundet tid til adventskrans før det var tid til at tænde det 3. lys - så adventskransen blev totalt droppet i år. De næste mange år vil denne kunne trylles om til adventskrans på ganske få minutter, så vi kan blive helt klar til julen i Familien Putz.


Til sidst faldt disse "PLASTIC FANTASTIC" ned i min kurv. Hvor mange gange har jeg ikke stået og manglet en mini-bøtte til et eler andet - og så faldt jeg totalt for farven. Jeg kom sådan i forårsstemning af disse små farveklatter.

Sikke en kasse med gaver!

1 kommentar:

  1. Hvor er de bare fine de der små plastik bøtter - sådan nogen har jeg ledt efter.
    Lise

    SvarSlet

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz