mandag den 22. september 2008

Kælderrum

Jeg opdagede til min gru, at det er næsten en måned siden jeg sidst lagde noget på bloggen - og det er i hvert fald ikke fordi der ikke er sket noget. Tværtimod har jeg ikke haft tid til at blogge...
Hvis jeg skal fortsætte billedserien fra kælderrummet (Kommende tørrerum m. klædeskabe) kommer det til at se sådan ud:
Først satte Karsten loft op - og så malede Frau Putz...











... og så endte det med at blive syre-lilla. (Ikke syren!)

















Så mangler vi kun lidt... Klinker på gulvet, vinduesindfatning, ny dør, el-installationer, varme, indbyggede skabe og en bordplade. Småting :o)
Jeg er selvfølgelig (!) ved at sy lidt til rummet - i dette tilfælde i form af nyt betræk til strygebræt, vasketøjsposer o.lign.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz