torsdag den 25. september 2008

Goodbye Yellow Brick Road Booties


Så har Frau Putz også (!) strikket "Goodbye Yellow Brick Road Booties".
Jeg fandt link til opskriften på en norsk blog. Hvis du vil have opskriften, skal du bare google navnet, så vil du få et halv million hits (ca.) på andre blogs - og en af dem har sikkert linket til opskriften.
Jeg er bestemt ikke den første, der har strikket disse. Men de er altså også søde.
Og ja, mor! Jeg har faktisk fulgt en opskrift!
Selv om den var på amerikansk (Heldigvis har jeg strikket meget, for ellers havde jeg ALDRIG gennemskuet de amerikanske forkortelser...), med amerikanske pindestørrelser (Som absolut ikke svarer til europæiske) - og med alle mål angivet i inches. De kom dog til at passe nogenlunde i størrelse, så det gik alligevel. Og de var hurtigt strikket. Det tog næsten længere tid at sy dem sammen og finde knapper :o)
Disse er til lille Marie, som blev født af min kollega Christine for 4 dage siden.
Velkommen til Verden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz