torsdag den 17. juli 2008

Jow-jow...

Man er vel en sindig Jyde...
Jeg kan jo læse på min egen blog... og blot konstatere, at alle planer ikke bliver ført ud i livet.
Det fantastiske aquafarvede orangeri, som jeg drømte om og planlagde på bloggen d. 4. juli er endnu ikke færdigt, men...
Jeg har fået malet plantebordet! Det tog faktisk forbavsende kort tid. Typisk!
Nu skal der "bare" lægges mosaik, mosaikken skal fuges og fugen skal mættes, så den ikke går fra hvid til grumset-brun første gang den kommer i kontakt med jord og vand.
Jow-jow... Det går da fremad.

Weekendens planer går på, at Karsten skal begynde med renovering af væggene i tørrerummet i kælderen - næste weekend skal der så lægges klinker - og i vores forestående ferie skal vi så sætte loft op, samle klædeskabe og tage rummet i brug. Tror I det holder???
Jeg håber i hvert fald, for hvor ville det være rart med et klædeskab!

Jeg selv?
Jeg tør næsten ikke at lægge planer på bloggen, men... jeg har planer om lidt mosaik - eller måske lidt malingsprojekter på huset. Der er en del "kun-grundede"-steder i vores hus. Bevares... det ser da hvidt ud, men det er bestemt ikke nemt at tørre støv af "kun-grundede"-flader som f.eks. vindueskarme... og "kun-grundede"-dørindfatninger bliver svært sorte, når Andreas påkører dem med sin "Motorcykel".
Frem med penslen, Frau Putz!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej.
Som de fleste andre bloggere ELSKER jeg kommentarer - så læg gerne en hilsen her ;o)
KH
Frau Putz